Reisiblogid Travellerspoint-is

Halong Bay esimene päev - seekord siis sedamoodi.

17 °C

Paber millel mõjujõud puudus

Niisiis tuur Halong Bay lahele + kõik sinna juurde kuuluv.
Ei saa öelda et tegu oleks olnud mu unistuste täitumisega ent kuna koht pidi ilus olema, mõtlesin selle достопримечательностй ära vaadata.
Paberi peal oli kõik väga kena nagu ikka ning reis pidi sisaldama:

- traspordi Hanoist Halong Bay´sse 180 km ühes suunas ja tagasi
- neli söögikorda: lõuna- , õhtu- , hommiku- , lõunasöök
- süstadega sõitmine
- ujumine ( kellel on soovi ja julgust praeguste temperatuuridega vees viibida)
- ÖÖD LAEVAS, mida ehk soovisin kõige rohkem kuna hotellades saab maismaal päris palju aega mööda saadetud. Teeks laevadekil päiksetõusust mõne pildi, loksuks niisama dokis jne.

Ok.
Laevaks oli pildi peal olevaga analoogiline ehitis ning nagu nad suurem enamus seal kruisivad:

Kuskil lõunaks olime kohal, laadisime end laeva ning kanti lõunasöök ette.
Peale seda kruisisime natuke saarte vahel, mida peaks vist ligi tuhande ringi olema ning maabusime ühe suurema saare sadamas et koobastes ära käia. Koopad olid ilusad ehkki neoon jms. - valgusega parajaks tisniländiks muudetud. Klõps klõps ja edasi.

Kogu selle aja jooksul käis giid närviliselt ringi,tegi mitmeid ja mitmeid telefonikõnesid, luges mitu korda nägusid üle kes laevas ööbida soovivad jne.
Kruisisime siis edasi saarte vahel ning pisut enne kui suurima Cat Ba sadamasse jõudsime ütles mulle ja ühele hollandi paarile et meile pole ööbimiseks kohta. Et tal on enda grupp ning meid pandi tema teadmata siia laeva juurde ( mis võis mõnes mõttes ka õige olla - ehkki see pole minu kui paketi ostnu probleem - jagagu omavahel ) ja et me ööbime Cat Ba keskuse hotellis kus on koht kinni pandud + söögid. Kohti puhtfüüsiliselt laevas üleliigseid pole.
Arusaadavatel põhjustel sellised vabandused kolme klienti ei rahuldanud, kuna tuuri ostuhetkel terendas silme ees siiski midagi muud kui järjekordne hotellalagi ning läks arveteklaarimiseks. Ühelt poolt kolm klienti, kelle shanshid oma õigust saada olid antud hetkel - olgem ausad, suhteliselt piiratud ning vastasleeris giid + laeva umbkeelne meeskond kes osutab kai poole kuhu me astume oleks pidanud hakkama. Teised grupiliikmed kõik ootavad ja vaatavad.
Mingil hetkel kasvas verbaalne sõnavahetus üle kergemakoeliseks kähmlemiseks peale mida lubati mul veri välja lasta + igasugu muid asju teha.
Ja ega polnudki teha midagi - peale tunniajast õiendamist lahkusime laevast kuna lõppude lõpuks puudus juba igasugune soovgi sinna ööseks jääda sest hea juhul oleks unepealt kõri läbi tõmmatud, halvemal õhtusöögi ajal niisama ära mürgitatud.
Bussi ja tunniajase loksumise järel 40 km eemal asuvasse saare keskusesse ning selle hotellasse.
Polnud ehk päris see, mida ette kujutasin ent peale õhtusööki hakkas asi juba naerma ajama sest ega Moskva pisaraid ei usu ning loll peabki peksa saama.
Saare keskosa on klassikaline hotell-restoran-hotell-restoran-pärlimüüja-restoran-nännimüüja-hotell ühendlüli ning tegu totaalse low-season´iga ehk täiesti välja surnud. Jalutasin siis niisama ringi ning kui ainukese thai-mashaazi asutuse tööliskollektiiv nam-nam & boom-boom´i pakkus - ajas asi juba laginal naerma.
Praegu sai kell seitse ning peale hommikusööki peaks kaheksast buss taaskord 40 km reisi ette võtma et me sadamasse pääseksime. Sealt siis kaldale, lõunasöök ning 180 km tagasisõit pealinna.
Eks ma lähen muidugi oma õigusi nõudma ent kuna aega öise bussi väljumiseni Hue linna jääb piiratud hulgal - on selge, kumb pool kaotajaks jääb.
Olen elus ennegi mõne korra reisinud ent ei mäleta et päris nii hullult petta oleksin saanud. Alati pole taevas nii sinine nagu lubatakse ent siiski enam-vähem.
Samas, 26 $ mis maksin - mis imet sa selle eest saada soovidki, arvestades et hiinamaal poleks selle raha eest praktiliselt midagi saanud ent see pole point.
Ent nagu ütlesin - on kuritegu lollile tema raha alles jätta.
Antud juhul olin siis ise vahelduseks sinisilmse osas.
Tere tulemast Vietnami.

Kirjutas Lon Rider 15:02 Sildid Vietnam Tagged hanoi

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.